Nitravel logo

Pon – Sub 08:00 – 20:00 +381 (18) 511-002 +381 (60) 7-511-005 +381 (60) 7-511-004
Pratite nas
GO UP

Autobuski prevoz

AUTOBUSKI PREVOZ – CENE I RASPORED VOŽNJE

DESTINACIJAMesto polaskaVreme polaskaCENAJedan pravac
OdrasliDeca do 12g

Nea Flogita, Nea Moudania, Hanioti, Pefkohori, Kalitea,

 

Novi Sad16h A.S. „Vojvodina“807060
Beograd17:30h Beogradski Sajam706050
Niš22h hipermarket DIS605040

 

Novi Sad16h A.S. „Vojvodina“908075

Neos Marmaras, Metamorfosis

Beograd17:30h Beogradski Sajam807065

 

Niš22h hipermarket DIS706055
Nei Pori, LeptokariaNovi Sad16h A.S. „Vojvodina“807060
Beograd17:30h 17:30h Beogradski Sajam706050
Niš22h hipermarket DIS605040
Asprovalta i Nea VrasnaNovi Sad16h A.S. „Vojvodina“756555
Beograd17:30h 17:30h Beogradski Sajam706050
Niš22h hipermarket DIS605045
TasosLimenaria i PotosNovi Sad16h A.S. „Vojvodina“1009080
Beograd17:30h 17:30h Beogradski Sajam908070
Niš22h hipermarket DIS807060
PargaNovi Sad12h A.S. „Vojvodina“908070
Beograd13,30h 17:30h Beogradski Sajam807060
Niš18h hipermarket DIS706050
EviaNovi Sad12h A.S. „Vojvodina“908070
Beograd13,30h 17:30h Beogradski Sajam807060
Niš18h hipermarket DIS706050
LefkadaNidriNovi Sad12h A.S. „Vojvodina“908070
Beograd13,30h 17:30h Beogradski Sajam807060
Niš18h hipermarket DIS706050
Agios NikitasNovi Sad12h A.S. „Vojvodina“1059585
Beograd13,30h 17:30h Beogradski Sajam958575
Niš18h hipermarket DIS857565

*U cenu karte za Tasos uračunata je i povratna trajekt karta. U cenu karte za Agios Nikitas uračunat je i transfer Lefkas-Agios Nikitas-Lefkas

*Ulaz na stanici Vranje – Zlatokop pumpa moguć je kod tranzita preko Makedonije, u slučaju tranzinta preko Bugarske, ulaz na stanici u Vranju neće biti moguć.

MOGUĆNOST TRANSFERA IZ OSALIH GRADOVA U SRBIJI

GRADCENA
SUBOTICA, SENTA, KANJIŽA, BAČKA TOPOLA30€

*U zavisnosti od broja prijavljenih putnika, transferi se obavljaju putničkim vozilom, kombi vozilom ili autobusom. Minimalan broj putnika za transfer je 6. Cena je data po osobi u eurima i jednobrazna je za sve putnike, dete do 2god može da deli sedište sa odraslom osobom. Transfer se obavlja iz mesta iz tabele do najbližeg mesta polaska autobusa.

 

* MOGUĆNOST IZBORA SEDIŠTA U AUTOBUSU: ukoliko putnik želi da koristi određeno sedište u autobusu, doplata za izbor je 20 eur po sedištu

 

INFORMACIJE O PREVOZU

SOPSTVENI PREVOZ: Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dan pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vouchera za smeštaj u odabrani objekat. Putnici koji putuju sopstvenim prevozom dobiće i broj telefona osobe zadužene za kontakt na destinaciji – radi lakšeg pronalaženja objekta ili ukoliko bude potrebna pomoć. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu itd kod nadležnih organa (AMSS, Mup R Srbije, Konzularno odeljenje R Grčke).

U AUTOBUSU – VI STE ČLAN GRUPE – MOLIMO POŠTUJTE GRUPU, GRUPA ĆE POŠTOVATI VAS

  • Minimum na autobuskom prevozu da bi došlo do realizacije puta je 35 putnika, u protivnom organizator zadržava pravo otkaza do 5 radnih dana pred početak aranžmana,
  • Minimalan broj putnika za polazak iz Novog Sada i Beograda je 20 putnika

Postoji mogućnost ulazaka i na usputnim stanicama na autoputu koje nisu navedene u tabeli, ali isključivo na mestima predvidjenim za stajanje (parking, pumpa, motel, restoran). Zabranjeno  je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci autoputa zbog ukrcaja putnika!

TOKOM SEZONE, MOGUĆA JE PROMENA MESTA I VREMENA POLASKA! Putnik je DUŽAN da se LIČNO informiše u agenciji o mestu i vremenu polaska, jedan dan pred put. Putnik je u obavezi da na dogovorenom mestu polaska bude 30 minuta pre ugovorenog vremena polaska.

VAŽNE NAPOMENE i izvodi iz Opštih uslova putovanja: Sve autobuse prate licencirani pratioci grupa ili licencirani turistički vodiči, (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja), sa svom potrebnom tehničkom dokumentacijom o ispunjenosti propisa za prevoz putnika u domaćem i međunarodnom saobraćaju. Vreme polaska i povratka autobusa proveriti u agenciji i kod predstavnika dan pre polaska, odnosno povratka, te u slučaju kašnjenja ili nedolaska putnika na mesto polaska ili povratka autobusa, agencija ne preuzima odgovornost. U autobusu je zabranjeno pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava. WC nije u upotrebi. Autobusi nemaju uslove za prevoz životinja i prevoz istih nije dozvoljen. U slučaju nepoštovanja ovih odredaba, pratilac grupe će uskratiti dalji prevoz putniku. Bebe i deca od 2 do 12 godina moraju imati svoje sedište (ne mogu biti u krilu). Agencija pravi raspored sedenja uzimajući ravnopravno u obzir: starost putnika (stara lica ili porodice sa decom), posebne potrebe putnika, kao i vreme uplate aranžmana. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu agencija dodeli. Ukoliko putnik ipak želi rezervaciju određenog sedišta rezervacija će se izvršiti uz uplatu od 20 eur u dinarskoj protivvrednosti po kursu na dan uplate. Dolazak autobusa na odredište je u prepodnevnim satima, a povratak u mesto polaska u jutarnjim satima (osim iz Turske kada je u popodnevnim satima ili u slučajevima više sile). Moguć je ulazak i izlazak putnika na svim isključenjima, benzinskim pumpama, restoranima i motelima na putu Novi Sad – Preševo, Novi Sad – Dimitrovgrad i Niš – Batrovci, kao i gradovima udaljenim do 20 kilometara od glavne maršrute (o čemu odlučuje isključivo agencija i nema obavezu obaveštavanja putnika o tome). Iskrcaj putnika i broj mesta iskrcaja putnika pre konačnog mesta odredišta (npr. usputna letovališta i hoteli udaljena od glavne maršrute do 20 kilometara) su u isključivoj nadležnosti agencije i ona nema obavezu obaveštavanja putnika o tome (broju iskrcaja). U slučaju dodatnog transfera autobusom ili manjim vozilom (npr. Beograd – Novi Sad, Nea Moudania – Neos Marmaras i slični) moguće je čekanje do šezdeset minuta. Za destinacije sa istim vremenom i datumom polaska u zavisnosti od broja putnika jedan autobus će raditi transfer do Niša, gde će se vršiti razmeštaj putnika po destinacijama i autobusima. Agencija odredjuje mesta polaska i dolaska autobusa, mesta za pauze i njihovu dužinu. Uobičajena mesta za pauze u zemlji i inostranstvu su neke od pumpi sa odmorištima na maršruti, kao i motel Predejane ili Džep, u trajanju od 20 – 60 minuta. Zadržavanje u povratku u “free shop-u“ je od 20 – 30 minuta. Ukoliko pratilac grupe proceni da je transfer u zakašnjenju ili je gužva na graničnim prelazima veća od uobičajne, može doneti odluku, a u vezi sa Zakonom propisanim uslovima prevoza putnika u drumskom saobraćaju, da ne napravi, ili skrati, predvidjene pauze (uključujući i “free shop“). Agencija prevozi putnike do objekta smeštaja onoliko koliko je to fizički moguće. Prenos prtljaga do smeštajne jedinice putnici obavljaju sami. Uplatom prevoza smatra se da je putnik pročitao navedene napomene i izvode i da  prihvata sve gore navedeno, bez prava na naknadni prigovor i žalbu.

PRTLJAG:

Zbog bezbednosti putnika i ograničenog prtljažnog prostora, maksimalan prtljag koji će biti primljen na prevoz je:

  • Jedan kofer težine do 25kg (dimenzije: visina 56cm, širina 45cm, dubina 25cm) po osobi.

  • Jedan komad ručnog prtljaga težine do 8kg po osobi (torba, ranac…).
  • Prekobrojni i prtljag van gabarita NEĆE biti primljen na prevoz. Posledice ove situacije (vraćanje prekobrojnog prtljaga i slično) putnik preuzima na sebe.
  • Zabranjen je prevoz kanti maslinovog ulja van prtljaga.
  • Van ograničenja prtljaga putnika stavljaju se sva pomoćna sredstva osoba sa invaliditetom (kolica, šetalice i slično) i male dece (dečija kolica)
  • Obeležite vaš prtljag: ime, prezime, telefon. U slučaju gubitka lakše će biti pronađen. Za zaboravljene stvari agencija kao ni prevoznik ne odgovaraju.
  • U slučaju bilo kakvog oštećenja prtljaga tokom putovanja, neophodno je da se bez odlaganja na licu mesta sastavi zapisnik o oštećenom prtljagu. Bez zapisnika, predstavke na ovu temu neće biti uvažene.

PREVOZNIK: Preduzeće NITRAVEL je glavni – primarni prevoznik putnika Organizatora putovanja NITRAVEL. To ne znači da će svi putnici biti u autobusima preduzeća NITRAVEL. Zbog većeg broja putnika od predvidjenog ili iz tehničkih razloga (zakašnjenje usled saobraćajne gužve, kvara i slično), Organizator putovanja, po potrebi, može angažovati bilo kog drugog prevoznika i autobus istog kvaliteta, za svoje potrebe, a da o tome ne obavesti svoje partnerske agencije i putnike. U slučaju kvara autobusa tokom trajanja putovanja, koji se ne može otkloniti u roku od dva sata, Organizator putovanja će obezbediti drugi autobus, istog ili sličnog kvaliteta, u najkraćem mogućem roku.

UPOZORENJE: Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče…) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratit.

– Zbog vaše bezbednosti, pridržavajte se uputstava pratioca grupe. Posada autobusa je odgovorna za tok i bezbednost vašeg putovanja pustite ih da neometano rade svoj posao. Ako imate primedbe na njihov rad obratite se agenciji nikako vozaču, nervozan vozač nije dobar vozač.

 

Organizator putovanja NITRAVEL d.o.o. Niš;

Licenca 101/2021; Kategorija A; MB 17468898

Obrenovićeva 46, TPC Kalča, lok.D73, Niš

Tel.018/511-002, 060/7511-002, 060/7511-005

Registar programa:

Cenovnik br 1,oktobar 2024, RbR cenovnika: 58/24

 

PODACI O GARANCIJI PUTOVANJA:

 

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000,00 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000,00 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Broj bankarske garancije 700761-021595/MV Izmena br. 5 od 16.09.2024. ProCredit Banka a.d. Beograd; Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja i davanja saglasnosti za izdavanje bankarske garancije broj 001/2023 od 02.02.2023. zaključenog sa Primaocem garancije Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14. Primalac bankarske garancije može pozvati banku na plaćanje u periodu koji ne može biti duži od šest meseci, računajući od datuma kada je bankarska garancija prestala da važi. Korisnik bankarske garancije, putnik aktivira bankarsku garanciju bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka propisanog slučaja preko Primaoca bankarske garancije Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs. (Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)