Nitravel logo

Pon – Sub 08:00 – 20:00 +381 (18) 511-002 +381 (60) 7-511-005 +381 (60) 7-511-004
Pratite nas
GO UP

Protokol Grčka

Za sezonu leto 2021. Republika Grčka donela je niz protokola koji će se strogo poštovati na destinacijama i u smeštajnim objektima. Svi protokoli služe isključivo kao prevencija i zaštita svih putnika i osoblja od bolesti COVID-19.

 

Najavljene promene su:

 

1. Pomeranje vremena za ulaz u smeštajne jedinice. Za sezonu leto 2021. u Grčkoj, ulaz putnika u studije i apartmane biće nakon 16h. Razlog za pomeranje vremena ulaska u studije jeste obaveza organizacije detaljnog čišćenja smeštajnih jedinica, nakon čega će iste biti dezinfikovane i provetrene, po preporukama nadležnih institucija Republike Grčke. Naši putnici će onda ulaziti u detaljno očišćene i dezinfikovane smeštajne jedinice.
Protokol za hotel Jenny Siviri podrazumeva ulaz u sobe nakon 15h.

 

2. Popunjavanje obaveznog formulara pre ulaska u smeštajne jedinice. Formular koji će biti dat svim putnicima da popune propisan je od strane nadležnih institucija Republike Grčke i obavezan je za sve putnike da ih popune. Tom prilikom svi ostavljaju svoje kontakt podatke (ime i prezime, adresa i kontakt, datumi boravka u Grčkoj, nacionalnost). Razlog je stupanje u kontakt sa putnicima u slučaju da dođe do pojavljivanja virusa. Podaci koji se daju tom prilikom služiće isključivo u svrhe javnog zdravlja i podležu Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti.
Smeštajni objekti će čuvati sve podatke svih članova svog osoblja, za slučaj stupanja u kontakt u slučaju da dođe do pojavljivanja virusa.

 

3. Držanje distance.
– Smeštajni objekti obavezni su da naznače putanju kretanja putnika radi izbegavanja direktnog kontakta,
– U zajedničkim prostorijama se gostima preporučuje držanje razdaljine od 2m,
– Gostima se ne preporučuje nepotrebno zadržavanje na recepciji objekta i ostalim prostorijama u kojima se okuplja veći broj ljudi,
– Gostima starijim od 65 godina se ne preporučuje boravak u prostorijama i delovima objekta u kojima se okuplja veći broj ljudi, za sve što je potrebno možete se obratiti osoblju objekta,
– Smeštajni objekti koji imaju zajedničke prostorije za boravak gostiju u obavezi su da fizički razdvoje stolice/stolove sa održavanjem preporučene razdaljine.

 

4. Održavanje higijene objekta.
– Zajedničke prostorije i hodnici svih smeštajnih objekata će se svakodnevno održavati dezinfikovati,
– Kvake i držači za ruke će se dezinfikovati više puta dnevno,
– Ključevi/kartice smeštajnih jedinica odlagaće se u posebne dezinfekcione kontejnere, te će biti dezinfikovani svaki put kada ih uzmete,
– Ležaljke u okviru smeštajnog objekta i ležaljke u plažnim barovima biće čišćene i dezinfikovane svakog dana. Putnici će zbog svoje bezbednosti biti obavezni da za ležanje obavezno koriste svoje peškire,
– Koriščenje bazena u smeštajnim objektima biće ograničeno u smislu maksimalnog broja kupača u jednom trenutku, što zavisi od veličine samog bazena, a o čemu će sve goste smeštajni objekti obavestiti.

 

5. Održavanje higijene u smeštajnim jedinicama. Zbog zaštite zdravlja svih koji borave u smeštajnom objektu i što manjeg mešanja među gostima i domaćinima, ove godine ni jedan objekat koji je praktikovao čišćenje smeštajnih jedinica tokom boravka gostiju će morati ovu praksu da pauzira. Naime, tokom boravka gostiju u smeštajnim jedinicama, niko od članova osoblja neće ulaziti u te smeštajne jedinice (osim u vanrednim slučajevima kada je to neophodno i kada će se to uraditi sa primenjivanjem svih mera zaštite i osoblja i gostiju). Gosti će svoje smeštajne jedinice održavati sami. Pribor za održavanje podova biće svima dostupan.
Objekti koji praktikuju promenu posteljine i peškira tokom boravka gostiju će svim gostima učiniti dostupnima komplete peškira i posteljine koji su čisti i dezinfikovani, spakovani posebno i pripremljeni za njihovu smeštajnu jedinicu. Gosti će nakon što promene posteljinu i peškire, prljav veš odlagati na način na koji će biti naznačen u samom objektu.

 

6. Promena načina posluživanja hrane u hotelima

Svi hoteli će ove godine biti prinuđeni da promene način posluživanja hrane. Najčešći način posluživanja, buffet, popularno nazvan švedski sto koncept biće napušten. Razlog tome jesu gužve koje se tom prilikom prave. Svaki hotel će u odnosu na svoje mogućnosti ponuditi gostima neku od opcija posluživanja: linijsko posluživanje (slično kao u ekspres restoranima) ili klasično englesko ili rusko posluživanje (kada konobar donese obrok gostu pripremljen i serviran na tanjiru.

 

7. Zaštita zdravlja gostiju

Svaki smeštajni objekat imaće osoblje koje je obučeno da prepozna gosta koji ima COVID-19 simptome, kao i sklopljen ugovor sa lekarskom ordinacijom koja je takođe obučena da dijagnostifikuje i leči ovaj virus. U slučaju da se pojavi virus kod nekog od gostiju, isti će biti premešten u karantin (svaka destinacija pripremiće posebno smeštajni objekat koji će punicima biti dat na korišćenje bez dodatnih doplata. U slučaju potrebe da gost bude premešten u COVID-19 bolnicu, to će se obavljati zvanično i troškove će prema najavama snositi zemlja destinacije.