**** Sunrise
per person
Lokacija: Nalazi se na 100 m od plaže 3km od centra grada.
U sobi: Sve sobe su lepo uredjene sa dva standardna ležaja ili francuskim ležajem, po potrebi postoje i pomoćni ležajevi. Poseduju klima uredjaj, kupatilo TWC, a većina soba ima i svoj balkon.
U hotelu: Hotel Sunrise raspolaže recepcijom, restoranom, terasa sa barom, WiFi u javnim prostorijama
Destination
Included
100m od plažeFenKlima uređajNoćenje sa doručkomNot Included
10 min šetnje od plaže100m od centra100m od gondole100m od luke10m od plaže120m od plaže130m od plaže15 min šetnje od plaže150m od gondole150m od plaže15m od plaže2 noćenja sa doručkom200m od centra200m od gondole200m od plaže200m od žičare20m od plaže25 m od plaze250 m od luke250m od plaže270m od plaže300 metra od centra300m od gondole300m od plaže30m od plaže350m od centra350m od gondole350m od plaže375m od plaže400m od gondole400m od plaže40m od mora40m od plaže450m od centra5 min šetnje do plaže500m od centra500m od gondole500m od plaže500m od Starog grada50m od centra50m od gondole50m od plaže600m od gondole600m od plaze60m od mora60m od plaže650m od gondole6min od plaže700 metra od700 metra od centra7000m od plaže700m od gondole700m od plaze700m od plaže70m od plaže800m od gondole800m od plaže80m od gondole80m od plaže9 noćenja900m od centra900m od gondole900m od plaže90m od plažeAkcijske ceneall inclusiveAqua parkAutobuski prevozAvio prevozBazenCentar mestaDozvoljeni kućni ljubimciHotel 4*Mogućnost autobuskog prevozaMogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za HalkidikiMogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Jonsku obaluMogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za Olimpsku regijuMogućnost uklapanja autobuskog prevoza u smenama za TasosNa obaliNa samoj staziNa šetalištuNa stazinajamNajam apartmanaparkingPolupansionPun pansionRazgledanja po programusaunaSopstveni prevozSpa centarTuristički vodičTVU centru mestaVeliki apartmaniVeliko dvorišteWiFi
1-2. dan NOVI SAD-DRAČ/VALONA/SARANDA/KSAMIL
Polazak iz Novog Sada u 16:00h sa Lokomotive, iz Beograda u 18:00h sa benzinske stanice "ZMAJ 2", iz Niša u 00:30h sa benzinske stanice "NIS Petrol" Bulevar 12. februar. Vožnja autobusom, preko Prokuplja i graničnog prelaza „Merdare“, zatim auto-putem preko Kosova i ulazak u Albaniju preko graničnog prelaza „Morine“. Vožnja auto-putem do Drača i transfer putnika do smeštajnih objekata u Draču. Iz Drača: organizovan transfer putnika do Sarande i Ksamila. Usluga po programu. Noćenje.
3-8. dan - DRAČ/VALONA/SARANDA/KSAMIL
Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Usluga po programu. Noćenje.
8/9. dan DRAČ/VALONA/SARANDA/KSAMIL-NOVI SAD
Napuštanje smeštajnih kapaciteta do 9:00h. Slobodno vreme do polaska autobusa, tj. transfera. Polazak autobusa u popodnevnim časovima za Novi Sad. Putovanje preko graničnog prelaza „Morine“ i „Merdare“, Prokuplja i Niša. Dolazak u Novi Sad predviđen za rane prepodnevne sate. Kraj programa.
Hotel Sunrise **** SARANDA | |||||||||||||||||
Smeštaj | Usluga | 01.06. | 08.06 | 15.06 | 22.06 | 29.06 | 06.07 | 13.07 | 20.07 | 27.07 | 03.08 | 10.08 | 17.08 | 24.08 | 31.08 | 07.09 | 14.09 |
1/2 | ALL | 491€ | 491€ | 491€ | 491€ | 618€ | 668€ | 668€ | 668€ | 668€ | 668€ | 668€ | 668€ | 668€ | 592€ | 542€ | 492€ |
Cene u tabeli date su po osobi za sedam noći. Usluga je prema programu hotela.
Popusti i doplate:
- Dete do 4 godina besplatno na zajedničkom ležaju .
- Dete od 4 do 12 godina 50% .
- Doplata za 1/1 sobu 80%.
- Doplata za treću odraslu osobu na pomoćnom ležaju 70% .
ARANŽMAN OBUHVATA
- Smeštaj u izabranom objektu (po programu).
ARANŽMAN NE OBUHVATA
- Autobuski prevoz, koji je moguće dodatno uplatiti (dostupan je cenovnik sa autobuskim kartama),
- Putno zdravstveno osiguranje, koje se može uplatiti u agenciji po uslovima osiguravajuće kuće sa kojom agencija ima potpisan ugovor,
- Boravišnu taksu, koja iznosi 1.5€ po osobi dnevno i plaća se prilikom rezervacije,
- Sve ostalo što nije predviđeno i obuhvaćeno aranžmanom.
USLOVI PLAĆANJA:
Napomena: sve cene u tabelama date su u eurima, a plative su isključivo u dinarskoj protivvrednosti prema srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate. Cena aranžmana garantovana je samo za uplaćeni deo ukupne sume, ostatak je podložan promeni u slučaju velike oscilacije kursa na monetarnom tržištu.
- Avans u iznosu od 40% od ukupne cene aranžmana prilikom rezervacije, a ostatak sume:
- Do polaska – gotovinski 15 dana pre polaska na put,
- Čekovima građana do 31.10.2024. (avans 40%, ostatak u ratama do polaska. Čekovi se deponuju 10 dana pred polazak na put),
- Administrativnom zabranom do 31.10.2024,
- Na rate, kreditnim karticama: Visa, Master, Maestro, American Express, Dina,
- Kreditom kod poslovnih banaka.
Odrasli | Deca do 9.99 godina |
Beograd | |
10.600 rsd | 9.600 rsd |
Niš | |
8.600 rsd | 7.600 rsd |
Doplata na cenu iz Niša:
Leskovac – 2.500 rsd
Zaječara i Bora – 3.000 rsd
Doplata na cenu iz Beograda:
Novi Sad – 2.500 rsd
- Minimalan broj putnika za realizaciju autobuskog prevoza je 35 punoplativih putnika, u protivnom Organizator zadržava pravo otkaza do 5 radnih dana pred početak aranžmana.
- NAPOMENA: Vremena polaska su okvirna i zavise od objektivnih okolnosti. Molimo da dan pre polaska na put proverite tačno vreme polaska sa Vašom agencijom.
- Datum polaska je DAN RANIJE u odnosu na datume iz tabela
- POVRATAK JE POSLEDNJEG DANA BORAVKA IZ TABELE
- Postoji mogućnost ulazaka i na usputnim stanicama na autoputu koje nisu navedene u tabeli, ali isključivo na mestima predvidjenim za stajanje (parking, pumpa, motel, restoran). Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci autoputa zbog ukrcaja putnika!
TOKOM SEZONE, MOGUĆA JE PROMENA MESTA I VREMENA POLASKA!
Putnik je DUŽAN da se LIČNO informiše u agenciji o mestu i vremenu polaska, jedan dan pred put. Putnik je u obavezi da na dogovorenom mestu polaska bude 30 minuta pre ugovorenog vremena polaska.
SOPSTVENI PREVOZ:
Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dan pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vouchera za smeštaj u odabrani objekat. Putnici koji putuju sopstvenim prevozom dobiće i broj telefona osobe zadužene za kontakt na destinaciji – radi lakšeg pronalaženja objekta ili ukoliko bude potrebna pomoć. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu itd kod nadležnih organa (AMSS, Mup R Srbije, Konzularno odeljenje R Albanije).
U AUTOBUSU – VI STE ČLAN GRUPE – MOLIMO POŠTUJTE GRUPU, GRUPA ĆE POŠTOVATI VAS
- Minimum na autobuskom prevozu da bi došlo do realizacije puta je 35 putnika, u protivnom organizator zadržava pravo otkaza do 5 radnih dana pred početak aranžmana,
- Minimalan broj putnika za polazak iz Novog Sada i Beograda je 20 putnika
- Postoji mogućnost ulazaka i na usputnim stanicama na autoputu koje nisu navedene u tabeli, ali isključivo na mestima predvidjenim za stajanje (parking, pumpa, motel, restoran). Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci autoputa zbog ukrcaja putnika!
VAŽNA NAPOMENA:
- Za prelazak preko Kosova OBAVEZNA je lična karta, dok je za ulazak u Albaniju OBAVEZAN pasoš, tako da je potrebno da putnici kod sebe poseduju oba dokumenta.
- Za decu za ulazak na Kosovo je potreban izvod iz matične knjige rođenih sa fotografijom zakačenom spajalicom za gornji levi ugao izvoda i overenom pečatom vaše opštine u Srbiji. Ovaj dokument overava se u opštini, a prisustvo deteta je obavezno. Obavezno je da fotografije dece ponesete u opštinu, kako bi tamo bile overene zajedno sa izvodom iz matične knjige rođenih. Tom prilikom plaća se i administrativna taksa (zavisi od opštine, u trenutku objavljivanja ovog programa, taksa je u Nišu iznosila 440,00rsd. Napominjemo da je iznos ove takse promenljiv i ne zavisi od turističke agencije). Ovaj dokument potreban je detetu za ulaz na Kosovo. Za ulaz u Albaniju detetu je potrebna je važeća putna isprava (pasoš).
- Maloletnoj deci koja samostalno prelaze granicu ili bez pratnje jednog od roditelja/staratelja, potrebna je i overena saglasnost roditelja/staratelja koji ne putuje.
Napomena Covid-19:
Poštovani klijenti, obaveštavamo Vas da usled Covid-19 pandemije postoji mogućnost da na destinaciji na kojoj putujete važe posebna pravila, a zbog Vaše lične bezbednosti koje je predvidela Vlada države u kojoj se nalazite. Ta pravila mogu se odnositi i na smeštajnu jedinicu u kojoj se nalazite, na njen način opremljenosti kuhinje u studijima i apartmanima, način zamene posteljina, peškira, ponude hrane i pića.
Usled situacije sa korona virusom, ovaj objekat preduzima korake kako bi zaštitio zdravlje gostiju i osoblja. Stoga određene usluge i sadržaji možda nisu u potpunosti ili uopšte dostupni.
Hvala na razumevanju!
SERVISNE INFORMACIJE:
- Izbor hrane zavisi od kategorije hotela! Ishrana je na bazi švedskog stola uz asistenciju pomoćnog kuvara, putnici zbog COVID -19 situacije ne uzimaju sami hranu već im se ona servira uz mogućnost ponovnog uzimanja. U slučaju malog broja gostiju hoteli zadržavaju pravo da umesto švedskog stola obroci budu servirani.
- Kategorija hotela je lokalna. Treći ležaj u hotelima najčešće je pomoćni.
- Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to zavisi isključivo od recepcije smeštajnog objekta. Ako kod pojedinih hotela nije naglašen način posluživanja obroka, smatra se da je u pitanju kontinentalni način. Kod hotela koji imaju mogućnost all inclusive, specifikacija usluga zavisi od hotela i dobija se kod zaključivanja ugovora. All inclusive usluga podrazumeva konzumaciju hrane i pića (po pravilu samo domaća točena pića) samo u odredjenim periodima u toku dana.
- Kod hotela niže kategorizacije i apartmana moguća je doplata za klima uredjaj prema tarifi hotela i iznosi uobičajno oko 5 € po danu.
- U niskoj sezoni i kod hotela veće kategorije moguće je da klima uređaji nisu u upotrebi ili se doplaćuju.
- Upotreba ležaljki i suncobrana na bazenu hotela se po pravilu ne doplaćuje, dok se na plaži iste doplaćuju 5-10 € po danu i setu (ukoliko drugačije nije navedeno).
- Sefovi u hotelima (naročito niže kategorizacije) se doplaćuju prema tarifi hotela – uobičajno oko 3€ po danu. Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih hotelskih soba. Izgled soba može da odstupa od prikazanih.
- Upotreba WiFi interneta (ukoliko postoji, moguće doplate) po pravilu je predvidjena na recepciji. U pojedinim sobama iz tehničkih razloga moguć je loš ili nepostojeći signal. Brzina interneta zavisi od broja jednovremenih korisnika i infrastrukturnih kapaciteta destinacije i može biti nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.
- Sve usluge hotela koje nisu navedene kao besplatne se po pravilu doplaćuju na licu mesta po tarifama hotela. Hoteli smešteni u naseljenim mestima po pravilu nemaju obezbedjen parking ili se upotreba parkinga doplaćuje na licu mesta prema tarifi hotela. Hoteli i risorti smešteni van naseljenih mesta po pravilu imaju mogućnost parkiranja oko hotela ili imaju sopstveni parking koji se ne doplaćuje.
- Sve posebne zahteve i potrebe za smeštaj od strane klijenata moguće je ostvariti samo uz pisanu potvrdu od strane hotela i ako su naglašeni u ugovoru sa klijentom; u suprotnom su isti nevažeći.
- Za vreme boravka u hotelima (naročito više kategorije) klijenti su u obavezi da poštuju kod oblačenja hotela (naročito za vreme obroka). Obavezno poneti sa sobom odeću dugih rukava i nogavica i obuću bez otvora za prste. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju nepoštovanja istog.
Organizator putovanja NITRAVEL d.o.o. Niš;
Licenca 101/2021; MB 17468898
Obrenovićeva 46, TPC Kalča, lok.D73, Niš
Tel.018/511-002, 060/7511-002, 060/7511-005
Registar programa: 05/24
Cenovnik , Februar 2024.
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000,00 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000,00 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište.
Broj bankarske garancije 700761-021595/MV Izmena br. 3 od 18.09.2023. ProCredit Banka a.d. Beograd; Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja i davanja saglasnosti za izdavanje bankarske garancije broj 001/2023 od 02.02.2023. zaključenog sa Primaocem garancije Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14.
Primalac bankarske garancije može pozvati banku na plaćanje u periodu koji ne može biti duži od šest meseci, računajući od datuma kada je bankarska garancija prestala da važi. Korisnik bankarske garancije, putnik aktivira bankarsku garanciju bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka propisanog slučaja preko Primaoca bankarske garancije Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.
(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)