Zlatar htl Zlatarski biseri ****
per person
Otkrijte novootvoreni, moderan hotel “Zlatarski biseri” koji odiše elegancijom i udobnošću. Prijatan ambijent koji pruža ovaj hotel neće Vas ostativiti ravnodušnim.
Hotel Zlatarski biseri smešten je u najlepšem delu planine Zlatar, u okviru turističke zone Babića brdo, odakle se dalje pruža jedinstven pogled ka Javoru i Čemernici.
Šumska idila je ono što “Zlatarske bisere” čini svojevrsnim planinskim utočištem. Posedujemo sadržaje koji pružaju mogućnost relaksacije, rasterećenja i oslobađanja napetosti u obliku wellness programa.
Hotel “Zlatarski Biseri” posetiocima nudi:
- Restoran i konferencijsku salu
- Tradicionalne specijalitete na bazi mesa, belog mrsa, žitarica i drugih namirnica iz našeg kraja
- Dodatni sadržaji na bazi wellness programa – sauna, džakuzi
- Parking i garažna mesta
- Besplatan wi-fi
U ponudi hotela su jednokrevetne, dvokrevetne sobe i apartmani. Sve sobe poseduju balkon, TV, telefon, kablovsku i satelitsku televiziju, fen, SOS uređaje…
Udobne i prostrane sobe i apartmani praćeni kvalitetnim enterijerom i tehnološkom opremom čine hotel Zlatarski biseri jednim od boljih smeštaja na Zlataru. Ono što hotel čini jedinstvenim jeste predivan pogled na prirodu koja ga okružuje.
Individualni program prema rasporedu u hotelu.
ZLATAR - ZLATA VREDAN!
Pozivamo vas da Novogodišnje praznike dočekate na samom vrhu jedne od najlepših planina u
Srbiji, Zlataru, gde se nalazi hotel ZLATARSKI BISERI, okružen borovom šumom i čistim razredjenim vazduhom.
CENA NOVOGODIŠNjEG ARANŽMANA IZNOSI 22.500,00 RSD.
Aranžman obuhvata:
- Smeštaj u hotelu (svaka soba poseduje balkon, televizor, telefon, fen...),
- Uslugu na bazi (3) tri polupansiona,
- Boravišnu taksu i osiguranje,
- Korišćenje ski-passa sva tri dana, kao i za noćno skijanje ukoliko bude organizovano,
- Svečanu večeru, aperitiv i dižestiv 31.12.2019. i 01.01.2020.godine.
Ovaj program rađen je na bazi minimum 40 plativih putnika
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja t.a. Nitravel Niš
Organizator putovanja NITRAVEL d.o.o. Niš; Licenca 09/2020; MB 17468898;
Obrenovićeva 46, TPC Kalča , lok.D73, Niš
Tel.018/511-002, 060/7511-002 , 060/7511-005
Organizator NITRAVEL poseduje garanciju putovanja za slučaj insolventnosti i naknade štete br. 470000045718 osiguravajuće kompanije „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD kao i depozit u visini od 2.500 €, na računu HALK banke, MB 07601093. Garancijom putovanja za slučaj insolventnosti se obezbeđuju 1) troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u zemlji ili inostranstvu, u mesto polaska; 2) potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao; 3) potraživanja uplaćenih sredstava putnika, u slučaju otkaza putovanja od strane putnika, u skladu sa opštim uslovima putovanja;4) potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja. Garancijom putovanja radi naknade štete se obezbeđuje naknada štete koja je prouzrokovana putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja, koje su određene opštim uslovima i programom putovanja i to naknada:1) za potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao; 2) za potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja. Realan iznos potraživanja po korisniku garancije putovanja može biti srazmerno snižen u slučaju da iznos potraživanja svih korisnikagarancije, prekoračuje ugovoren ukupan limit pokrića Garancija putovanja aktivira se u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja pisanim putem ili telegramom na „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD” ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd na tel +381 11 33 05 100 ili na e mail office@triglav.rs Potrebno je da putnik navede broj ugovora i mesto putovanja, imena putnika, adresu ili broj telefona preko kojih ih osiguravač može kontaktirati kao i sve podatke i dokaze koji su potrebni za utvrđivanje uzroka, obima i visine štete. Potpisivanjem ugovora o putovanju, putnik potvrdjuje da su mu uručeni opšti i posebni i uslovi TRIGLAV OSIGURANJA, potvrda o garanciji putovanja pod rednim brojem ugovora o putovanju, i da iste u celosti prihvata, kao i da je upoznat sa drugim vidovima osiguranja koje ovaj osiguravač nudi, i to putnim osiguranjem u drugačijem obimu, osiguranja od otkaza ili prekida turističkog putovanja, osiguranjem prtljaga u drugačijem obimu, kao i drugim vidovima osiguranja.